tisdag 7 augusti 2007

Sista semesterveckan...

Jag avnjuter min sista semestervecka och vi har bestämt oss för att INTE fullspika alla dagar och kvällar med planer utan faktiskt försöka ta dagarna lite grann som dom kommer... Det går väl så där... :/
Det är så många vi vill hinna träffa, så mycket vi vill hinna göra... :)

Helgen var jättetrevlig om än intensiv, på lördag sträckte sig vår arbetsdag från 6.30-19.00, men det är så inspirerande och lärorikt att vara funktionär så det rekommenderas väl! På söndag var det en betydligt kortare dag vilket gav oss chansen att efter provet bli kvar och träna egna hundar med några bekanta ur SSRK. Bailey går riktigt bra just nu medan Peak är en oförutsägbar tonåring med skiftande dagsform. Jag berättar mer om träning och om hundarna vid något annat tillfälle...

Efter träning åkte vi in till stan där vi och hela min familj blev bjudna på middag av min mormor och morfar som var uppe på besök. Igår besökte dom sedan oss här hemma och fick se vårt fina hus och vår otroliga gård! :)
På eftermiddagen väntade mer besök, Lena & Dick med sin son, Emil och deras hundar kom på besök, det blev grillning och en himla massa surr, en jättetrevlig kväll!!!

Idag har vi strålande sol så det blir en dag på stranden, bara vi två, mysigt... :) På kvällen ska jag till stan och träffa Lotta, vi ska laga tacos och prata ikapp oss... :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som ni har haft och kommer ha en kanonvecka!!

Stor Kram

Anonym sa...

Tack för ikväll!!
Det var mycket trevligt och jättegott, är proppmätt ännu :-)
Härligt att få uppdatera sig lite om vad som händer och sker och få terapiprata lite grann :-)
Hoppas vi ses en sväng på lördag oxå.

Anonym sa...

Vad kul att ni kommit ut på internet igen:) Är så kul att kunna följa vad som händer på gården... det ser super fint ut!!

Kram Anneli

Anonym sa...

Hej raring!! Så det är det du hållit på med! Har saknat dig på nätet. Typiskt nog har jag inte kvar din mailadress, den försvann när jag bytte till hotmailen. Hoppas jag skickat den nya till dig. Vi hörs, hälsa alla grabbarna från flocken i Göteborg