lördag 3 november 2007

Stoppa pressarna!
Miraklens tid är ej förbi!
Arnold har tagit steget ut till 2000-talet!
Det var tristessen som slutligen puttade honom över kanten.

Till trumvirvel och fanfarer vill jag basunera ut den glädjande nyheten!

Arnold har skaffat sig msn!
pea.bay@hotmail.com
Han uppmanar och efterlyser nu kända och okända, bekanta och obekanta att adda honom och förgylla hans dagar!

Som om detta inte var nog så har han även skaffat sig en mail.
Så den som hellre vill ta kontakt via mail är välkommen att göra detta på
tromb@mail.com (använd hellre den än hotmailen).

"Tänk på att främlingar är vänner du ännu inte känner"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Hittade eran sida & hoppas det är okej för er att jag läser & kan följa vad som händer. Ni ska veta att jag hoppas & önskar att allt ska bli bra med Arnold. Finns i mina tankar.Kämpa på båda två. Massor med kramar från: Minna

snuttan_123@hotmail.com är min mail adress.

malin sa...

Hej Nina,
Jag hörde idag om vad som händer i era liv och kan inte annat är säga att jag tänker på er... Hittar liksom inga ord som känns "rätt"...
Ta hand om er och glöm inte bort dej själv!

/malin (din gamla uppsala-sambo ;))