söndag 17 februari 2008


Dag + 32


Tillbaka i Umeå. Skönt.
Underbart att vara tillsammans igen!

Min gulliga mamma skjutsade ner mig till Umeå och fick också möjlighet att träffa Arnold. Ömsesidigt trevligt. :)

Värden idag. HB 87. LPK 3.6. TPK 15. CRP 152.
Allt pekar fortfarande spikrakt åt rätt håll. Som det ska.
Arnold mår bra och har en positiv känsla inför framtiden. Han har insett att han måste ta en dag i taget för att inte bli galen av otålighet. Hans hemlängtan är enorm. Jag visade upp bilder som jag fotat hemma och det frambringade tårar i ögonen av längtan.

Jag har haft en trevlig och skön helg.
Det känns som att avbrottet från sjukhuset gjort gott.
Det har varit jättehärligt att träffa hundarna. Idag dumpade jag tratt-Peak hos mamma och tog en långpromenad på isen med Bailey. Bara vi två. Underbart. På isen sprang jag på ett gäng vänner och min syster. Bailey hade turen och lyckan att få åka lite skoter med Lotta. Syrran var dessutom gullig och fotade mig och Bailey lite med sin superkamera. Jag och Bailey har en speciell relation. Han är min bruna dröm.
Jag tycker att bilderna talar för sig själv.






5 kommentarer:

Anonym sa...

Finns ingen bättre batteriladdare än att komma hem ett tag :-)
En dag i taget....så lätt att säga men nästan omöjligt att leva efter för oss som prövat så jag förstår så väl din frustration Arnold.
Hoppas det blir en vecka av riktig förbättring så ni nästa helg pratar om datum när ni kan tänkas åka hem.

Stefan

Anonym sa...

Vilka härliga bilder. Förstår att Arnold blev rörd då han fick se dem-Vad han ska längta hem!!
Peak var ju bara för söt i sin tratt, stackarn.
Nu håller vi tummarna för att värdena ska bli bättre och bättre, så att ni snart kan börja fundera på hemgång.
~Anita

Kajsa sa...

Så söt han var med tratten! SÅ härligt att du fick ladda dina batterier för det behövde du!/Stor kram till er båda!

Anonym sa...

Åh det låter ju jättehärligt! Och vilka fina bilder. Och vilka bra värden, eller ja, i alla bättre värden!

Hoppas hemresan gav dig kraft Nina!

Ny vecka, nya tag!
KRAM från Malena som haaataaar måndagar

Anonym sa...

Hej

Vilka härliga bilder på dig och hundarna. Hälsa Arnold att vi ser fram emot lika härliga bilder på honom med hundarna.

Kram eva och gänget