fredag 29 februari 2008

Dag + 44

Nej. Inget patienthotell idag. Febern kvarstår. Otroligt frustrerande. Även läkarna är frustrerade och vill skicka hem oss vid det här laget. Arnold mår dock inte nog bra. Så enkelt är det. Så länge han är dålig vill vi ju faktiskt vara kvar. Det är säkrast. Känns som en never-ending-story det här. Vi kastas mellan hopp och förtvivlan. Vi hinner hoppas. Glädjas. Nästa dag tas glädjen ifrån oss. Det tär som attan.

Dagens värden. HB 81. LPK 5.5. TPK 37. CRP 234.

Jag pratade med min mamma nyss. Hon och pappa satt och tog en öl och åt på en kvarterskrog. Vi blev så fantastiskt avundsjuka. Vi är så avundsjuka på alla er som får leva ute i verkligehten. Göra varadagliga saker. Leva livet. Vi önskar att ni uppskattar och värdesätter det ni har.

Vi är less. Så less.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håll ut, för dagen D närmar sig när värdena nu går åt rätt håll.

Vi förstår Er längtan.

Kramar från mamma o pappa

Anonym sa...

hej

Snart får ni eran vardag tillbaka.
När jag följt Eran väg på bloggen, har jag börjat uppskatta dom små sakerna i mitt liv..Ni har fått mig att vara glad över det jag har.

Många kramar eva