fredag 22 februari 2008

Dag + 37

Idag är vi less. Less på att ingenting händer. Det står still.
Vissa saker är kanske till och med lite sämre. Feber. Frossa.
Arnold kräks en hel del igen. CRP har slutat sjunka. Står och stampar.

Dagens värden visar. HB 89. LPK 4.1. TPK 11. CRP 126.

Jag känner mig inte heller riktigt kry. I sex månader har jag med ren viljekraft hållt mig frisk nu. Många känner nog igen tanken "nej, jag har inte tid att bli sjuk nu". Man tänker så en stressig vecka på jobbet. Veckan därpå när man slappnar av kommer förkylningen som ett brev på posten. Jag har inte slappnat av på sex månader. Tänker inte tillåta mig att göra det än heller. Jag kämpar emot!

Vi har ändå tagit en promenad idag. Vi försöker att hålla igång.
I sjukhusparken finns en damm där det bor en hel drös änder.
Dem kan jag titta på i timmar. De är så fina. Jag blir glad av djur.

Hoppas att ni får en trevlig helg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

KÄMPA...KÄMPA...Kämpa på...även om det känns tungt "en" dag... Det kommer ljusare dagar!!! Vi vet...
Snart ska vi träna hund tillsammans! Eller hur..?
Ha en BRA helg!
Kramar
Heléne & Janne

Anonym sa...

Ooo kämpa på! Det finns ju i dig hela tiden!!!
Lika väl som Arnold förtjänar en stor björnkram vill jag också krama om dig ordenkligt.
KRAAAAAMMMM!!!

Anonym sa...

Hej kampa pa! Hoppas det vander snart igen. Ni ar ena riktiga fighters bada 2. soliga kramar fran sofi i holland

Anonym sa...

Tack och detsamma! Hoppas ni kan känna att det är lite helg och njuta av kvällens melodifestival. KRAM!

Anonym sa...

hej

kämpa på..och ikväll är det melodifestival..kram eva

Anonym sa...

Hoppas det vänder snart igen. Jag tänker på er mycket och läser bloggen varje dag.